Hopp til hovedinnhold (trykk enter)
Arkivplan.no
Printer-ikon Utskriftsvennlig versjon

Pleie og Omsorg - Arkivrutiner

Kommunenavn

 

 

 

Navn på rutine: Arkivrutine

 

Avd/enhet:

Virksomheten pleie- og omsorg

 

Funksjon:

Lokalt arkiv Frøya sykehjem

 

 

Opprettet:

10.2.2015

Sist revidert:

10.2.2015

Antall sider:

1

Dato/sign

10.2.2015

 

Mattis Aune

 

 

 

 

 

Oppgave

 

Ansvarlig

Pasientarkiv

-          Opprettelse av pasientmappe ved  første henvendelse til tjenesten. Mappe oppbevares i arkivskap 2. etg

-          Mappe kan inneholde vedtak, innkomstskjema, epikrise, dokumentasjon fra pårørende og annen dokumentasjon fra lege og spesialisthelsetjeneste.

-          Mappe oppbevares i arkiv til pasient flytter til annen kommune eller dør. Da sendes mappe til legekontoret, pakket i konvolutt

 

Den som mottar første henvendelse

 

 

 

 

 

Primærkontakt

Personalarkiv

-          Mappe opprettes ved ansettelse (også vikarer)

-          Mappe kan inneholde lønnsendringsskjema, taushetserklæring, arbeidsavtale, søknad om permisjon med kopi av svar.

-          Sendes lønn og personal ved opphør av stilling

 

Nærmeste leder

 

 

 

Nærmeste leder

 

 

Merknader/referanser:

 

Personalarkivet er delvis et skyggearkiv. Informasjonen må være tilgjengelig for oss i det daglige, men dette kan avvikles ved digital arkivløsning

Laster...